ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

علم و سبزی

پیرو شعر دانشکده و نظرات دوستان حسش اومد یه مقدار بیشتر راجع به دانشگاه بنویسم خیلی ها نمی دونن که صدای دوهل از دور خوش است و با انگیزه وصف ناشدنی میان دانشگاه و با کمال تعجب می بینن خبری نیست که نیست خیلی ها میدونن که تو دانشگاه های ما خبری نیست اما اونقدر شهامتشو ندارن که بی خیال شن و صرف یه مدرک گرفتن میان دانشگاه راحت بگم بی سواد میان و بی سواد میرن شاید به نوعی مجبور باشن و جز استخدام شدن توی یک شرکتی دولتی یا خصوصی هیچ کار دیگه ای از دستشون بر نمیاد بذارید حالا که بحث جرات شد یه خاطره ای که همین الان به ذهنم رسید براتون بگم یه روزی توی مغازه یکی از آشناهامون که گوسفند هم داشتن توی یکی از محلات بابلسر مشغول صحبت بودیم که یکهو یه پسره ای ده دوازده ساله از راه رسید و رو به آشنای ما کرد و گفت :

مشتی!

-بله بفرما

مشتی من چه قدر پیشتون اعتبار دارم؟

-مشتی ما که پنجاه سالی سنش بود مکثی کرد و چون بچه و خونوادشو میشناخت گفت که خوب بگو ببینم چی میخوای ؟

نه میخوام بدونم اینقدر پیشت اعتبار دارم که یه گوسفند به من قرض بدی که من هفته ای پولشو بهت بدم؟

-خوب می خوای چیکار؟

میخوام چوپونی کنم

مشتی که از این حرفش خیلی خوشش اومد گوسفندرو بهش داد و بعد ها که جویا شدم گفت که پسره طبق قرار پولا رو آورد.باورتون میشه که یک بچه اینقدر شهامت و جسارت داشته باشه؟بگذریم در جواب اون دوستمون که گفت کدوممون مردیم که بزنیم بیرون از این دانشگاه و بی خیال مدرک شیم باید بگم من این قدر مردش نبودم که دوره کارشناسیمو بی خیال شم اما حداقل اینقدر شهامتشو دارم که دیگه برای ارشد نخونم و وقتم رو واسه یه کاغذ پاره هدر ندم اگر هم جایی استخدام نشم و خودمم نتونم کاری واسه خودم بکنم میرم وردست پدرم و کار اجدادم رو در پیش گرفته به شغل شریف کشاورزی می پردازم چون میدونم اگه حتی سبزی هم بکارم حداقل یک چیزی تولید میکنم

هر چی باشه تولید کردن سبزی بهتر از تولید نکردن علمه!

عجب چیزی گفتم خودمم حال کردم

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.oxinads.com/?a=7227

سلام

سیستم تبلیغاتی OxinAds بزرگترین سیستم فروش محصولات فرهنگی از طریق اینترنت در ایران از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت به همکاری می نماید.شما وبلاگ نویس عزیز پس عضویت در سیستم وتایید عضویت شما(که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت صورت می گیرد) و ورود به محیط کاربری خود وبا کپی وقرار دادن کد های تبلیغاتی ( که به صورت گرافیکی و متنی طراحی شده ) در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود می توانید با تبلیغ محصولات ما علاوه بر افزایش فروش محصولات مبلغی را به عنوان پورسانت از ما دریافت کنید.

دو نکته مهم:

1 – واریز کلیه پورسانت ها توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 ضمانت شده است.

2 – حتما قبل از ثبت نام راهنمای کاربران را در منوی اصلی سایت به دقت مطالعه کنید.

پیشاپیش عضویت شما را در سیستم تبریک می گوییم.

http://www.oxinads.com/?a=7227


حسین سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ق.ظ http://pool24.persianblog.ir

اگر شغل می خوای تا پایین صفحه را مطالعه کن
ضرر نمی کنی
دیگر نگران بی شغلی خود نباشید
اگر درآمد شما کم است
از هر شغلی که دارید
خواهشا توضیحات زیر را جدی بگیرید
ضرر نمی کنید
این روشی که من به شما معرفی می کنم کاملا با قوانین جمهوری اسلامی مطابقت دارد
پیشنهاد ما بسته کسب درامد کانون است
به راحتی و فقط با داشتن یک دستگاه کامپیوتر
و اطلاعات کمی از محیط ویندوز
روش ما را فرا بگیرید
بسته کسب درآمد کانون
با تایدیه وزارت کار جمهوری اسلامی ایران
سال است که در جهت خوداشتغالی جوانان دست به کار شده ده
امیدوارم از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکنید
توجه:من هم مثل شما تا یک ماه پیش اصلا از این موضوع خبر نداشتم
ولی به طور اتفاقی دقیقا 40 روز پیش
از طریق روزنامه جام جم با این آگهی آشنا شدم
حال شما این آگهی را با ایمیلی که من برای شما فرستادم مطالعه کنید
مطمئن باشید
این روش با روش هایی که در اینترنت ارائه شده و همه دروغی است فرق دارد
(چرا با این همه تکنولوژی که بشر به آن دست یافته جوانان ایرانی دم از بیکاری می زنند
این جمله بالا شعار مسئولان کانون می باشد
لطفا دقیقا به آن توجه کنید
شاید دیگر تکرار نشود
با ورود به سایت زیر
و زدن عکس دست
که در بالای سایت است وارد سایت مربوطه شوید
و اطلاعات کامل را به دست آورید
توجه:چون این روش صددرصد تضمینی است
و امکان کسب درآمد ماهانه شما را افزایش میدهد
برای اینکه به این بنده حقیر نیز کمکی شده باشد
در قسمت معرف نام کاربری من را بنویسید
دیگه همه چیز دست خودته
از ما گفتن بود
یا علی
تا هم من سود کرده باشم
هم شما به سودی دست یابید
معرف:mahalnist@yahoo.com
سایت من : www.pool24.persianblog.ir
همچنین منو لینک کنید به من خبر دهید
تا شما را لینک کنم

بچه ها به حرف اینا گوش ندین!
اینا شما رو از راه به در می کنن

خرمگس سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ق.ظ

مررررررررسی،واقعا خوشحال شدم، تازه منم با این جملت کلی حال کردم: تولید کردن سبزی بهتر از تولید نکردن علمه!تازه اینو یواشکی می گم، من با اینم موافقم که تولید کردن سبزی بهتر از تولید کردن علمه!!!(البته تولید علم به معنای فعلیش)
تازه جای دردناکش اینه که بعضی آقایان خیال می کنن که این مقاله های لوس استادا معیار تولید علمه!خوب البته هس اما کاربردش سرکیسه کردن یک عالمه جوون بدبخته که به جای اینکه از استعدادشون توی خیلی کارای دیگه استفاده کنن بیان مهندس شن!!!!
حالا که بحث ایده و ایده دادن شد اینجا یه سر بزن: www.idekadeh.com

میرم ایده کده ببینم چه خبره!

فرهاد سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://porsukh.blogspot.com

تولید!!چه قدر عقب انداخته همین کلمه مارو!چه علم چه سبزی.صرف مصرف کردن و تولید نکردنشه که فاجعه آفریده.الان اکثر یا شاید با تقریب خوب همه هموطنامون فقط به مصرف و چطور مصرف کردن فکر میکنن

تنها چیزی که اینجا مصرف نمیشه فسفره!
راستی کتاب مسیح علی نژاد رو پیش خرید کردی؟ لینکشو تو وبلاگت دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد