ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

مهندس خیار چین


تو ماه رمضون کارگر کم پیدا میشه رو این حساب این چند روزی که بیکار بودم مادر بنده امر فرمودند که بروم سر زمین کمک بابام و داداشم که این روزا سخت مشغول برداشت خیار یا به قول ما خیار چینی هستند.

بنده یک دایی دارم که ایشان بسیار شوخ و تیکه پران هستند و از هر موقعیتی استفاده کرده و آدم را مرد الطاف عالیه قرار می دهند و تا من را سر زمین در حال خیار چینی دیدند گفتند :ای بابا ! مهندس رو چه به خیار چینی؟! شما الان بایستی پشت میز بنشینی و به این و اون دستور بدی. اصلا کار شما این نیست جایگاه شما خیلی بالاتر از این حرفاست .این همه درس خوندی ، معادله حل کردی ، این چه کاریه؟! چیش!! پیش!! پیف!!

گفتم داعی جان هر چه باشه ، مهندسی که خیار چینی بلد باشه بهتر از مهندسیه که خیار چینی بلد نباشه و داعی جان سری به علامت تاکید تکان دادند و نگاهی به نشانه تایید کردند و دیگر دم بر نیاوردند!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.forum.porforoush.com

سلام انجمن گفتگو در ارتباط با مسائل مختلف ایجاد شده است. امیدوارم با فعالیتتون بتونیم این انجمن رو در موضوعات مختلف گسترش بدیم. شما میتونین موضوعات موردنظرتون رو در بخش ارتباط با مدیریت مطرح کنید تا نسبت به ایجادشون اقدام بشه. www.forum.porforoush.com
info@porforoush.com

حسین پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=41102

سلام وب خوبی داری به من هم سر بزن
http://citycenter.blogsky.com/

اینجا هم ثبت نام کنی ضرر نمیکنی
http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=41102

م و جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام هموتن
یه مرد باید اهل عمل باشه مخصوصااگه لعیم کاری باشه
ولی جدی یه مهندس بایدم پابه پایه کارگرا کار کنه تا مشکلات اونا روبرو بشه درسدد حلش دربیاد
راستی در مورد غلت املائی ام شرمنده
خسته نباشی
بای

علیک سلام کار شما از غلط املایی هم گذشته اما اکشالی نداره!
بله وقتی من با کارگرا کار میکنم سرعت اونا از من توی کار خیلی بیشتره به خاطر تجربه ای که دارن و من مجبورم که از اونا حرف بکشم چرا که اونا موقع حرف زدن نمیتونن کار کنن ولی من چون سی پی یوم دوئل کوره دو تا کار رو با هم انجام میدم و با این روش خودم رو به اونها میرسونم و به این صورت یک مهندس میتونه در انسداد یک مشکل بر بیاد

سوفیا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ

اولا که دایی نه داعی احتمالا از شدت عصبانیت شده داعی !! بدشم کار که عار نیست ونگذار آرامش تو به حرف های دیگران مربوط باشد در هر صورت تو آدم دیگری نخواهی شد تو خود خودت هستی

راستش این داعی ما همان داعیش رو هم به زور هست چه رسد به دایی!!تازه آن چه که پدرم تلفظ می کند بماند!
و هیچ چیز به اندازه کار کشاورزی به آدم آرامش نمیده بله همان بهتر که خودم باشم و بروم وردست پدرم و کار کشاورزی در پیش گیرم!!!

سحر جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://sahar.blogsky.com

چرا توی ماه‌رمضون کارگر کم پیدا می‌شه؟
کارگرها تو ماه‌رمضون کجا می‌رن؟
از کجا پول درمیارن؟

ماه رمضونه و تابستونه و آب سرد و استسقا(استثقا؟)
میرن همون جایی که پشه ها روزا میرن
پولم در نمیارن چون قرار نیست چیزی بخورن

وروجک ماجرا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

خیلی با حالی بابا !!!
نکنه تو بیشه سر ماه رمضون مائده اسمونی واستون میاد که میگی قرار نیست چیزی بخورن!!!
خوشبحالتون اگه از این خبراس بگو ماهم یه سر اونورا بزنیم بلکم یه چیزی هم عاید ما شه . راستی تو که میخواستی بری زاهدان چی شد سر از مزارع خیار در اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال به نظر من هر چیزی از بیکاری بهتره .هولم ورت نداره که درس خوندی و تو دانشگاه انگار که چه خبره .خدا وکیلی تنها جایی که ادم هیچی یاد نمیگیره و تازه باید مواظب باشه همونیم که بلده از دستش نره همون جایی که حضرات به بودن توش مفتخرید.

جوابتو در پست آتی خواهم داد
در ضمن زاهدانم نرفتم چون دستگاه رو همین جا مونتاژ کردیم و به صورت یک پک کامل فرستادیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد