ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

یاد من بمونه

یاد من بمونه ، درسایی که از زندگی میگیرم یادم بمونه!

برای اینکه واسه هر کدوم از اون درسا بهایی دادم  و غرامتی پرداختم

شما هم سعی کنید یادتون بمونه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
وروجک ماجرا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ق.ظ

یاد من باشد کاری نکنم که به قانون زمین بر بخورد!!!!
اینم یکی از همون قوانینه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام وروجک
آره خود خودشه احسنت!!!

سحر یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://sahar.blogsky.com

یه سری به وبلاگ داستانک بزن، انگار خبراییه! بجنب تا جا نموندی!

باشه میرم ببینم چه خبره

بابک.پ.25 یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

از قدیم گفتن توبه ی گرگ مرگه
من بعید می دونم تو درست شی
در ضمن من تو کار ملت فضولی نمی کنم اما جالب بود آخه من نتونستم حرف بزنم با این همه ادعا ولی اون تونست واسه منم یه نوشابه اضلفه از اونا بگیره

البته من هیچ وقت درست نمیشم اما سعی میکنم که بهتر بشم

خرمگس پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

منم سعی می کنم که مثل جریان آب باشم و از کنار موانع وسنگ ها عبور کنم و پشت سر هیچکدومشون متوقف نشم و همیشه یادم بمونه که هرگز کاری نکنم که دیگران غرامتش رو بپردازند

کاملا درسته اما خیلی سخته چون در هر صورت آدم مرتکب اشتباه میشه و بقیه رو هم درگیر میکنه اما سعیمونو بکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد