ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

شیخ موسی






آب مایع حیاط است

من خودم دیدم

که گاوی داشت

 آب را می خورد

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک.پ.۲۵ جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

گاو ها علفن می خورن
یعنی علف هم جامد حیاته؟
شاید

اولندش آب که یعنی آب
اما آب مایه حیاته نه مایع حیاط!
تا اینجا یعنی من می خوام از آرایه متنافر استفاده کنم
آرایه متنافر چیه؟
نبایدم بدونی چون این آرایه رو خودم کشف کردم
مثلا وقتی میگن دو تا خط متنافر یعنی دو تا خطی که به هم نمی رسن
در اینجا هم معنی لغت با خود لغت به یک جا نمی رسه
مایع حیاط در شعر معنی مایه حیات رو در ذهن تداعی می کنه در حالی که خود واژه چنین معنی نمیده
پس باید حواست جم باشه که واژه بعدی معنی غیر از خودش میده
در اینجا گاو کنایه از افرادیه که .....
.
.
راستشو بخوای دنبال بهونه میگشتم که شعر رو تفسیر کنم!

خرمگس جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

! ! !
!!سلام!!
! ! !
منم موافقم که آب مابع حیاط است چون حیاط ما هم یک شیر آب داره ولی حیف که گاو نداره واسه همیم من خودم ندیدم که گاو آب بخوره.

واقعا ندیدی!!
نصف عمرت بر فناست!
اگه بدونی با چه اشتهایی آب می خوره

سحر یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://sahar.blgosky.com

ولی من گاو دیدم، همین طبقه‌ی پایینمان زندگی می‌کند، و توی بازار هم کار می‌کند.
یک طویله گاو است و دمش هم بیرون است!
با مایه‌ی حیات، هم حیاط، هم کوچه، هم ماشینش، هم خودش را می‌شوید. از این که حیاط جای کافی ندارد تا فرشهایش را هم بشوید، خیلی دلخور است.

شما چقدر به همسایتون ارادت داری!
در ضمن شوهرتان علی آقا بسیار قلم خوبی دارن بهتون تبریک میگم

زندگی یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

تو مشهدم من زیاد گاو دیدم
نژاد های مختلف
یکیم همین صابخونمه
که خیلیم آب می خوره
در حدی که ۴ نفرن یعنی در واقع ۷ نفرن
اما پول آب مساوی می گیره
اونم چه پول آبی
۶۰
۷۰

مشهد شهر بزرگیه آدمای جورواجوری توش زندگی می کنن
من سه سال در مشهد زندگی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد